Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Παρα την εκκληση του Αρτεμιου συνεχίζουν την αντιεκκλησιαστική δραστηριότα οι φυγάδες μοναχοί

Στην επίσημη ιστοσελίδα της Ι.Μ.Ρασκοπριζρένης διαβάζουμε:

«Παρά την εκκληση του Εφησυχάζοντος Επισκόπου Ρασκοπριζρένης κ.Αρτεμίου, ο οποίος ομολογουμένως ανταποκρίθηκε στο αιτημα της Ιεράς Συνόδου της ΣΟΕ και κάλεσε τους φυγάδες μοναχούς να μετανοήσουν και να σεβαστούν την εκκλησιαστική τάξη, η ομάδα των φυγάδων μοναχών της Μονής του Μαυροποτάμου συνεχίζουν να διατηρούν την αντιεκκλησιαστική ιστοσελίδα «Σάιτ στην εξορία», χρησιμοποιώντας παράνομα το εμβλημα της ΣΟΕ και το ονομα της Μητροπόλεως Ρασκοπριζρένης.
Εάν λάβουμε υπ’ οψιν ότι αυτοί οι μοναχοί δυνατά ισχυρίζονται ότι ο,τι κάνουν το κάνουν με την ευλογία του πνευματικού τους, του Επισκόπου Αρτεμίου, εξ αιτίας του οποίου, όπως λένε, και εγκατέλειψαν το μοναστήρι τους, τίθεται το ερώτημα: Γι’ αυτήν την αντικανονική και αντιεκκλησιαστική δραστηριότητα πήραν την «ευλογία» ή εν τω μεταξύ εγιναν ανυπάκοοι στον πνευματικό τους;»
Στη συνέχεια δίνονται κάποιες πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες αποκαλύπτεται ο τρόπος με τον οποίο χρηματοδοτούνται οι μοναχοί του Μαυροποτάμου στην διαδικτυακή τους δραστηριότητα. Οι πληροφορίες αυτές βρέθηκαν στο κομπιούτερ του Ιερομονάχου Ναούμ Μίρκοβιτς μετα την φυγή τους από το μοναστήρι. Ολο αυτό το υλικό ευρίσκεται στα χέρια του Επισκοπικού Δικαστηρίου για την περαιτέρω διαδικασία. Σύμφωνα λοιπόν με αυτό το υλικό μεταξύ των αλλων:
-Φαίνεται η πρόθεση δημιουργίας σχισματος μεσα στους κόλπους της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Αποδεικνύεται η σχέση των μοναχών του Μαυροποτάμου με την σχισματική ομάδα του Σαράτσεβιτς στην Αυστραλία και την σχισματική ενορία του Τορόντο, η οποία πέρασε στους ελληνες παλαιοημερολογείτες
-Φαίνεται η σχεση τους με τις πιο ακραίες αντιεκκλησιαστικές ιστοσελίδες, οι οποίες ολο αυτό το διάστημα υβριζαν με χυδαίο τρόπο τον Πατριάρχη και τους Επισκόπους της ΣΟΕ
-Φαίνονται τα ονόματα των συνεργατών εκτός της Μονής και οι διασυνδέσεις τους
Και καταλήγει η ανακοίνωση:
«Αν πιστέψουμε τον Δεσπότη Αρτέμιο και τα οσα ειπε στο δικαστήριο στην Αθήνα, ότι δηλαδή ολες οι δραστηριότητες του Ντέγιαν Βιλόβσκι εγιναν με την ευλογία του και εν γνώσει του, λογικό είναι να θέσουμε το ερώτημα: Μήπως και ολες αυτές οι δραστηριότητες των στασιαστών μοναχών και των ηδη καθαιρεθέντων πρώην συνεργατών του Δεσπότη Αρτεμίου γίνονται εν γνώσει του και με την ευλογία του και μήπως γι’ αυτόν είναι παράνομες. Προς το παρόν μόνο ένα είναι σίγουρο - ότι για τον Επίσκοπο Αρτέμιο οι αποφάσεις της Αγίας Αρχιερατικής Συνόδου της ΣΟΕ είναι αντικανονικές και απαράδεκτες καθώς και η απόφαση του Εκκλησιαστικού Δικαστηρίου για την καθαίρεση του Βιλόβσκι, τον οποίο συνεχίζει να αποκαλεί «πατήρ Συμεών», και ο οποίος στους σχισματικούς κύκλους εξακολουθεί να παρουσιάζεται ως ο «διωκόμενος Σέρβος Αρχιμανδρίτης».
Πηγή:Γραφείο τύπου της Ιεράς Μητροπόλεω Ρασκοπριζρένης
Πρίζρεν-Γρατσάνιτσα 22-7-201

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ποιός τα γράφει αυτά;
Το φίδι, ο κόκκινος παπάς ο Γιάντσιτς;
Η, ο έχων βίλα έξω από το Βελιγράδι, Θεοδόσιος;

Ανώνυμος είπε...

Καλά κανουν, μπράβο στα παλληκάρια του Κοσσόβου.

Ανώνυμος είπε...

ΦΥΣΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΙΩΚΕΣΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΤΕΣ ΣΟΥ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΤΙ Η ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΕ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΩΚΩΜΕΝΟΥΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΡΒΙΚΗ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ?

Παναγιώτης Τελεβάντος είπε...

Μήπως η λύση του προβλήματος είναι η άρση της απαγόρευσης στο Σεβασμιότατο κ. Αρτέμιο να μένει στο Κόσσοβο και να συνεχίσει να είναι πνευματικός όσων επιθυμούν να εξομολογούνται κοτά του;

Δύσκολο να επιβάλεις σε ένα μοναχό ή και λαικό ποιος να είναι ο πνευματικός του.

Ακόμη και αν υπακούσουν και επιστρέψουν στα μοναστήρια τους ποιος εγγυάται ότι δεν θα εγκαταλείψουν το μοναχισμό αν δεν αναπαύονται με ένα πνευματικό που δεν θέλουν;

Ιωάννης Νικόπουλος είπε...

Ασφαλώς και θα μπορούσε να δοθεί κάποια παρόμοια λύση με αυτήν που προτείνετε.Ομως τα πράγματα εχουν ξεφύγει απο κάθε ελεγχο και θα χρειαστεί πολλή προσευχή εκ μέρους μας ωστε να γαληνεύσει η τρικυμία...Ας παρακαλέσουμε τον εν Τριάδι Θεό, δια πρεσβειών του Αγίου μας Ιουστίνου, να φωτίσει και τις δυο πλευρές να πράξουν το καλλίτερο!

Ανώνυμος είπε...

To blog thriskeftika γραφει
Εντείνεται ο πόλεμος των οικουμενιστών εις βάρος των παραδοσιακών κληρικών και μοναχών του Κοσσόβου. Τώρα οι οικουμενιστές της Σερβίας προσάπτουν στους μοναχούς της Μονής Τσέρνα Ρέκα (Μαύρος ποταμός) «πρόθεση δημιουργίας σχίσματος μέσα στους κόλπους της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας». Την ίδια στιγμή κατηγορούν τον επίσκοπο Αρτέμιο επειδή συνεχίζει να αποκαλεί τον π. Συμέων Ιερομόναχο, ενώ , σύμφωνα με τη δική τους λογική, έπρεπε να τον αντιμετωπίζει ως λαϊκό μετά την αντικανονική απόφαση της Συνόδου της Εκκλησίας της Σερβίας με την οποία επιβλήθηκε στον π. Συμεών καθαίρεση και αφορισμός. Ο επίσκοπος Αθανάσιος Γιέφτιτς προκλητικά, σε κάθε ευκαιρία μιλάει για τον Δεϊάν Βιλόφσκι, χρησιμοποιώντας το κοσμικό όνομα του Ιερομονάχου Συμεών Βιλόφσκι και υπενθυμίζοντας προς όλους ότι ο Συμεών είναι πλέον λαϊκός. Ξεχνά ωστόσο να αναφερθεί στην πλήρη αντικανονικότητα με την οποία ελήφθη η απόφαση του συνοδικού δικαστηρίου κατά του π. Συμεών......
Όπως όλα δείχνουν μεθοδεύεται μάλιστα περαιτέρω περιορισμός του επισκόπου Αρτεμίου επειδή παρά τις διώξεις και την απομάκρυνσή του από την περιοχή του Κοσσόβου συνεχίζει να προσελκύει κοντά του πλήθη μοναχών και πιστών.

Οι οικουμενιστές της Σερβίας παραμένουν σκληροί και αδίδακτοι. Προσεύχονται δήθεν για το καλό του Κοσσόβου αλλά οι ίδιοι πρώτοι ενήργησαν εις βάρος του εθνικού θέματος εκδιώκοντας τον επίσκοπο Αρτέμιο, τον π. Συμεών και τους μοναχούς από το μαρτυρικό Κόσσοβο και ανοίγοντας το δρόμο για την πλήρη αναγνώριση ανεξάρτητου Κοσσόβου. Ήδη η απόφαση του Δικαστηρίου της Χάγης δείχνει προς ποια κατεύθυνση κινούνται τα πράγματα. Κατηγορούν συκοφαντικά τον π. Συμεών και βάλλουν εμμέσως ακόμη και εναντίον των Ελλήνων δικαστών επειδή δεν θέλουν να παραδεχτούν την δίκαιη απόφαση του Αρείου Πάγου για μη έκδοση του π. Συμεών στη Σερβία, λόγω του ότι είναι ανυπόστατες και κατασκευασμένες οι κατηγορίες που απευθύνονται σε αυτόν. Τυφλωμένοι από την εκκλησιαστική εξουσία που πλήρως ελέγχουν και τον φιλοπαπισμό τους δεν μπορούν να διακρίνουν τα λάθη τους αλλά ετοιμάζονται να προσθέσουν σε αυτά και άλλα ακόμη στήνοντας τώρα σκηνικό νέων διώξεων κατά των παραδοσιακών κληρικών της Σερβίας.

Δυστυχώς οι πλείστοι των εν Ελλάδι κληρικών και θεολόγων – εκτός ολίγων φωτεινών εξαιρέσεων – κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου και αρνούνται να παρέμβουν στην όλη κατάσταση. Δεν αντιλαμβάνονται ίσως ότι αν οι οικουμενιστές της Σερβίας πετύχουν τους στόχους τους, τότε η σκληρή τακτική των οικουμενιστών κατά των αγωνιστών κληρικών και πιστών θα εφαρμοστεί και εκτός Σερβίας.

Και κάτι τελευταίο. Αλήθεια ποια είναι η θέση του Οικουμενικού Πατριαρχείου για τα τεκταινόμενα στην εκκλησιαστική ζωή της Σερβίας; Γιατί τόση σιωπή; Αποφεύγει το Φανάρι να παρέμβει σε θέματα άλλου Πατριαρχείου τηρώντας δήθεν τους Ιερούς Κανόνες ή παρακολουθεί με ευχαρίστηση το έργο της διώξεως των αντιοικουμενιστών;